.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه کمیته اشتغال مطرح شد ؛
سهم شرقی ترین شهرستان مازندران از تسهیلات اشتغال ؛ فقط 3 نفر!
شمال نیوز : مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: تاکنون حدود 22 میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب به گلوگاه تعلق گرفته که تا امروز فقط سه نفر دریافت کردند.....
سهم شرقی ترین شهرستان مازندران از تسهیلات اشتغال ؛ فقط 3 نفر! شمال نیوز : مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: تاکنون حدود 22 میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب به گلوگاه تعلق گرفته که تا امروز فقط سه نفر دریافت کردند.

به گزارش شمال نیوز ، غلامرضا قنبری  در جلسه کمیته اشتغال شهرستان گلوگاه اظهار کرد: تاکنون حدود 22 میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب به گلوگاه تعلق گرفته که تا امروز فقط سه نفر دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان گلوگاه بیشتر دامداری‌ها به صورت سنتی هستند و باید در نظر داشت تسهیلات به دامداری‌های صنعتی تعلق می‌گیرد، افزود: از طرفی اگر دامداری‌های سنتی در مناطق کوهستانی مشغول به کار هستند و  می‌توانند از تسهیلات بهین‌یاب استفاده کنند.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه بیان کرد: در حال حاضر 20 درصد پرونده‌های بهین‌یاب ارسال شده به استان به نتیجه رسیدند و 80 درصد باقی مانده در حال پیگیری و بررسی هستند.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه با اشاره به کشت در اراضی کشاورزی، گفت: یک‌هزار و 700 هکتار از اراضی کشاورزی در سال جاری زیر کشت کلزا قرار گرفته است که برای این میزان کشت 12 تن بذر اصلاح شده به کشاورزان فروخته شده است.

وی در پایان افزود: در سال گذشته 818 هکتار میزان زیر کشت کلزا و مصرف هشت تن بذر اصلاح شده کشاورزان بوده است و میزان برداشت دانه‌های روغنی کلزا از هر هکتار یک‌هزار و 850 کیلوگرم تخمین‌زده شده است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.